Overblog
Edit post Follow this blog Administration + Create my blog

אינסטגרם ופייסבוק - יתרונות וחסרונות

במאמר הבא אנו נדון ביתרונות ובחסרונות של כל רשת חברתית עליהן הבלוג מדבר. הרשתות הן אינסטגרם ופייסבוק כמובן. זהו לא סוד ששתי הרשתות הן הגדולות ביותר בעולם האינטרנט. בשנה האחרונה, פייסבוק רכשה את אינסטגרם בגלל הפוטנציאל העצום, קהל אדיר שגודל מדי יום, אנגייג'מנט גבוה יותר, ועוד שלל סיבות.

אז מהם היתרונות באינסטגרם?

  1. תמונות - באינסטגרם אין אופציה לשתף טקסט כלשהו או סטטוס. אלא ניתן אך ורק לשתף תמונות. דבר זה יכול להתבטא כיתרון משמעותי לחברות ועסקים אשר היכולת שלהם לדבר בתמונות גבוהה הרבה יותר מאשר טקסט. תמונה היא יותר משכנעת ויכולה להראות ללקוח תוצאות, תמונות לפני ואחרי ועוד.
  2. אנגייג'מנט גבוה - באינסטגרם האנגייג'מנט הרבה יותר גבוה מהרגיל. בפייסבוק ישנו אלגוריתם שונה מאינסטגרם, ייתכן שדף כלשהו בפייסבוק יעלה פוסט ואתם אפילו לא תראו אותו למרות שאתם עוקבים אחרי הדף. באינסטגרם דבר כזה אינו יכול לקרות מכיוון שיש דף בית שמציג תמונות בסדר יורד ותמיד תגיעו לפוסט האחרון. בנוסף, באינסטגרם תוכלו לקבל הרבה יותר לייקים מכיוון שכל מי שעוקב אחריכם יצפה בפרסום. זהו נתון מאוד חשוב ושווה לשים עליו את הדגש.
  3. מודרני - האינסטגרם הוא הדבר הכי חם כרגע. כדאי להיכנס אליו ו"להכות בברזל כל עוד הוא חם". בכל יום מצטרפים אלפי אנשים לרשת החברתית הזו והיא צוברת תאוצה מרשימה. לא סתם פייסבוק רכשה את אינסטגרם.

מהם היתרונות בפייסבוק?

  1. תפוצה רחבה - פייסבוק היא רשת חברתית הגדולה ביותר בעולם. כיום, אין אחד שאין לו חשבון פייסבוק בארץ. רבים מאיתנו אף נכנסים מדי יום כמה וכמה פעמים כדי להתעדכן ולצפות בפרסומים של חברים שלנו.
  2. יכולת פרסום ומיקוד גבוהה - בפייסבוק ניתן למקד את הפירסום לפי גילאים, מין, תחביבים, תעסוקה, עיר ועוד. זהו כלי מאוד רציני שיכול לעזור בפרסום עסקים. פרסום ממומן בפייסבוק הוא כלי מאוד פופולרי בקרב מפרסמים.

זהו המאמר הראשון שלי, אני מקווה שנהנתם. אני מכין לכם עוד מאמר מעניין בהמשך. לא סיימתי בנוגע ליתרונות של פייסבוק כי אני שומר עוד דברים להמשך. מקווה שהשארתי לכם טעם של עוד. לא לשכוח להוסיף אותנו למועדפים ולעקוב אחרינו!

אינסטגרם נגד פייסבוק

אינסטגרם נגד פייסבוק

To be informed of the latest articles, subscribe: